Мэлон Фэшн Груп
Выражаем свою признательность сотрудникам ООО “Барракуда”. За годы нашего сотрудничества специалисты компании не раз помогали нам принимать быстрые и верные решения!
The client urgently needs to clear customs clearance and receive goods for which non-tariff measures are applied. The client has no documents.
We find other ways to solve the problem within the framework of customs legislation
Cargo is released, customer is satisfied
The client urgently (today) needs to release and deliver the cargo that arrives today after lunch. Usually, if the cargo arrives in the afternoon, the warehouse registers and hands over the documents in the evening or the next morning.
Our host can receive documents earlier than other participants of foreign economic activity
The cargo was delivered on time, the customer is satisfied.
It is important for one of our customers to receive cargo without storage at the TS (Temporary storage)
High professionalism, work experience, hyperresponsibility, and mobility of our declarants
For several years, with a weekly number of declarations for goods (10-15 declarations), the client’s cargo has never been deposited.
On New Year’s Eve, a client contacted us with a request to work out the cargo for a quick and trouble-free release immediately after the New Year holidays.
On December 30-31, on all-Russian days off, the preparation of documents (including permits) was fully completed.
The client took his cargo on the first post-holiday working day
After lunch, March 7, 2018 (pre-holiday shortened day), Barracuda LLC applied to the organization with a request to send their cargo on the morning flight to France to the exhibition the next day. The organization was not registered with customs.
We managed to organize the delivery of goods to Nice, form a package of documents, register the organization at customs and release the goods within 3 hours.
The cargo managed to arrive in time before opening of exhibition, the customer is satisfied.
Таможенное оформление текстиля - это довольно сложная процедура, которая требует профессионального подхода не только в самом процессе растаможки, но и определенных знаний в области перевозимых материалов. Заказать такую услугу предлагаем в компании «Барракуда» г. Санкт-Петербург.
Наши специалисты прекрасно разбираются в различных видах тканей и фурнитуре. Они смогут правильно подобрать соответствующий процент таможенной пошлины для любого материала. Для каждого вида текстиля и тканей существует своя пошлина. Например, для вискозы, шелка, шерсти и ситца это разные значения. А если ткань содержит в себе несколько различных видов материала, нужно суметь правильно классифицировать товар. Ошибка сулит большой штраф владельцу. Возможна даже полная конфискация товара.
Предлагаем воспользоваться нашими услугами по следующим причинам:
С нашей помощью растаможка пройдет быстро и безболезненно. Наши услуги распространяются на различные товары. Если вас интересует растаможка оборудования, ознакомьтесь с ней на странице по ссылке. Мы ответим на любой интересующий вопрос. Достаточно зайти к нам на сайт и оставить свой номер телефона. В течение 10 минут специалисты свяжутся с вами и дадут бесплатную консультацию.
Если вам понадобится растаможка текстиля в СПб, обращайтесь к нам. Наша компания возьмет на себя все трудности оформления. Вам лишь необходимо обратиться к нашему таможенному представителю через форму заказа на сайте компании «Барракуда», по телефону:8 (981) 123-00-55, по электронной почте или лично посетив наш офис в г. Санкт-Петербург.